Asukasportaalin ohje

Käytössämme on Hausvise-isännöintijärjestelmä, johon kuuluu asukasportaali.

Asukasportaalin kautta asukkaat saavat yhteyden isännöitsijään ja koko isännöintitiimiin.

Kirjautuminen

Siirry asukasportaalin kirjautumissivulle (avautuu uuteen ikkunaan). Syötä sähköpostiosoite, jonka olet ilmoittanut isännöitsijälle. Kun valitset ”Kirjaudu sisään” saat sähköpostiisi kertakäyttöisen PIN-koodin.

Jos et ole varma onko sähköpostiosoitteesi toimitettu isännöintitoimistolle, voit ilmoittaa sen alla olevalla lomakkeella.

Viestiasetukset

Kun kirjaudut asukasportaaliin ensimmäisen kerran, voit valita mitä Isännöintitoimisto Rautiaisen lähettämiä viestejä haluat ottaa vastaan. Voit muuttaa valintojasi milloin tahansa.

Suosittelemme että otat käyttöön asukasportaalin ilmoitukset. Näin saat sähköpostiisi tiedon aina kun isännöintitiimi lähettää sinulle viestejä, tiedotteita tai tiedostoja.

Ota yhteyttä isännöintitoimistoon

  • Kun lähetät viestin Hausvisen kautta, viestisi näkyy isännöintitoimiston henkilökunnalle. Muut taloyhtiösi asukkaat eivät näe viestejäsi.

  • Hallituksen jäsenet voivat lähettää myös viestejä, jotka näkyvät koko hallitukselle. 

  • Jos olet sallinut ilmoitukset, saat sähköpostiisi tiedon kun viestiisi on vastattu.

Viestin lähetys kännykällä: Kirjaudu Hausvise asukasportaaliin. Paina etusivulla sijaitsevaa Uusi viesti-painiketta. 

Viestin lähetys tietokoneella: Kirjaudu Hausvise asukasportaaliin. Paina vasemmassa reunassa sijaitsevaa Ota yhteyttä-painiketta. 

Toiminnot

  • Ota yhteyttä kaikissa isännöintiin liittyvissä asioissa

  • Tarkista vastikemaksujesi tila

  • Lue taloyhtiön tiedotteet

  • Tarkista isännöinnin ja huollon yhteystiedot

  • Tarkastele taloyhtiön dokumentteja, esim. pelastussuunnitelma ja yhtiöjärjestys

  • Lue isännöinnin sinulle lähettämät viestit

  • Ilmoita asuntoosi tehtävästä remontista ja seuraa lupaprosessin etenemistä

  • Tee tilavaraus (taloyhtiön yhteiset tilat)

  • Seuraa kulutustietojasi ja ilmoita lukemat

  • Varaa autopaikka

Tuntuuko sähköinen asiointi hankalalta?

Tarvittaessa opastamme asukasportaalin käyttöön. Ota meihin yhteyttä, niin sovitaan tapaaminen.

puh. 03 341 6190